L’Ajuntament admet que la concessió de la cantina i del servei de manteniment del camp municipal d’esports, Can Mayol, s’ha retardat «massa» privant d’aquest servei als usuaris i als clubs durant gairebé un any. A més de la falta de manteniment, s’ha sumat una avaria a la caldera d’aigua calenta que ha ocasionat moltes queixes, ja que molts usuaris han hagut de dutxar-se amb aigua freda durant tot l’hivern.
De moment les queixes s’han fet callar amb la reparació de la caldera, encara que l’equip és vell i la seva substitució completa es descarta de moment. Tot i això els usuaris critiquen el sistema de les noves dutxes perquè la instal·lació de grifons antivandalisme no permet regular la temperatura de l’aigua.
El batle, Jaume Servera, ha assegurat que el ple d’abril aprovarà el plec de clàusules per a la nova concessió administrativa del camp pel que a l’estiu «s’haurà normalitzat la situació».