L'Assemblea Sobiranista de Mallorca ha demanat al batle de Palma, Antoni Noguera, que aclareixi si ara és Jorge Campos qui dóna les ordres a la Policia Local de Palma, atès que la seva formació afirma que ha estat per una denúncia seva que els agents han arrabassat pancartes en defensa dels presos polítics durant un acte públic, convocat legalment pel Casal Popular Voltor Negre a la Plaça dels Patins.
«Davant aquest atemptat gravíssim i en tota regla contra la llibertat d'expressió, també exigim explicacions per part de la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor Montero (Badajoz, 1979) i del cap de la Policia Local, Josep Palouzié i Vizcaya, com és sabut reservista de la Infanteria de Marina i simpatitzant de la Hermandad de Antiguos Caballeros Legionarios, i que es depurin les responsabilitats que pertoquin».
L’ASM demana a Noguera si Jorge Campos és el nou cap de la policia de Palma

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).