El president del PP de les Illes Balears, Biel Company, ha assegurat aquest dissabte que el PP «és l'única opció garanteix un canvi de Govern» i «acabar amb els Pactes d'esquerra» que governen les institucions de les Illes Balears.
Company, que ha clausurat la Intermunicipal del PP d'Eivissa, ha reiterat que el PP «és l'única opció creïble» a un Govern que ha definit «de 'postureig' i eslògan», incapaç de «resoldre els problemes de la gent tot i comptar amb 1.350 milions d'euros més que la passada legislatura».
El president autonòmic dels populars ha criticat «la política prohibitiva» del Govern i s'ha referit a les lleis de Turisme, Agrària i del Sòl que ha canviat el Pacte, que a parer seu, «perjudiquen l'economia de les illes». «Armengol només xerra de repartir riquesa, però no de com generar-la», ha etzibat.
El president popular ha dit que els governs d'esquerra «han viscut de les rendes» durant tota la legislatura, però ha advertit que «se'ls acaba el crèdit i el marge per seguir enganyant a la societat amb anuncis que després no es compleixen».
Company (PP) diu ara que l'esquerra «viu del 'postureig' i de l'eslògan»

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).