El Consell de Mallorca duu a terme al llarg d'aquesta setmana un viatge de «familiarització» per a reforçar el posicionament de l'illa en el mercat estatunidenc amb nou agents i periodistes especialitzats en viatges, vacances i turisme, per als quals s'ha organitzat una agenda completa d'activitats.
Segons han informat des de la institució insular, l'objectiu d'aquesta acció de promoció és que coneguin de primera mà els racons més destacats de l'illa, la seva gastronomia i tradicions, així com l'oferta hotelera, d'instal·lacions i complementària.
Aquesta acció és la continuïtat de la realitzada el setembre de 2018 per a obrir vies noves de promoció amb els Estats Units. Ha estat organitzada en col·laboració amb Turespaña, a través de l'oficina de Nova York, i té un objectiu «desestacionalitzador».
La visita institucional de l'any passat va iniciar un recorregut d'accions i de contactes en els àmbits turístic i comercial, a través dels quals el Consell impulsa fermament un mercat que despunta i té perspectives sòlides de creixement.
El Consell vol «reforçar» el posicionament de Mallorca en el mercat turístic dels Estats Units

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).