La campanya de l'Obra Cultural Balear 'Comença amb un Bon Dia' no s'atura. Josep De Luis, president de l'entitat, ha presentat aquest dissabte el 'Bon dia mòbil' una iniciativa que pretén dur la música i la llengua catalana arreu de Mallorca.
En concret, es tracta d'un escenari mòbil pel qual passaran músics en llengua catalana i que servirà per difondre la llengua pròpia arreu del territori. La presentació s'ha fet en el marc de la 'Diada Cultural Bon Dia' celebrada a s'Escorxador de Palma en la qual han participat Pep Suasi i Marga Rotger.
A la presentació, al costat de De Luis hi han participat les altres dues entitats que conformen la Federació Llull (Òmnium Cultural i Acció Cultural del País Valencià). S'ha tengut un sentit record per Jordi Cuixart, condemnat pel judici del Procés, i president de la Federació.
El 'Bon dia mòbil' recorrerà Mallorca amb la millor música en català

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).