Més de 200 persones, segons estimacions de l'Assemblea Professional de Docents d'Eivissa, han participat aquest dissabte en la concentració contra les retallades de les assignacions en els centres educatius públics de les Balears.
Segons ha informat el president del col·lectiu, Joan Amorós, està «molt satisfet» amb la participació perquè els docents han respost a la convocatòria i a més, «la concentració ha tingut èxit abans de celebrar-se gràcies a totes les negociacions que hi ha hagut».
Respecte a les explicacions ofertes aquest divendres a Eivissa per part de representants de la Conselleria d'Educació, Amorós ha considerat que «el diàleg hauria d'haver-se produït abans de prendre's aquestes decisions», amb relació a la retallada de les assignacions.
Així mateix, ha lamentat que no se'ls ha dit que els diners els seran retornats ara, que és el que els docents sol·liciten, per la qual cosa desconfien de les promeses del Govern, «ja que no s'assegura aquest retorn perquè la situació econòmica no és bona». Així, estaran «vigilants», ha afegit Amorós.
En aquest sentit, durant la protesta els docents han llegit un manifest, destacant que els centres «pateixen moltes mancances que s'arrosseguen durant anys». A més, han afirmat que no deixaran que els compromisos adquirits es converteixin «en una cortina de fum per tapar els incompliments» del Govern.
Centenars de persones participen en la protesta de l'Assemblea de Docents d'Eivissa contra les retallades

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).