Setmanari d'informació local - 140 anys

El centre d’atenció telefònica de Turisme de Mallorca atén al voltant de 1.500 telefonades mensuals

70908

El servei d’atenció telefònica, habilitat pel Departament de Turisme del Consell de Mallorca mesos enrere, ha atès al voltant de 1.500 telefonades mensuals des de la posada en marxa, amb una mitjana diària d’unes 80 consultes ciutadanes.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és millorar l’atenció al ciutadà i contribuir a millorar l’eficàcia en la gestió turística de l’illa, i ha estat clau per afrontar el gran nombre de consultes rebudes, sobretot d’ençà que el Govern va aprovar el Decret turístic el mes d’abril passat.

Aquesta nova unitat que es troba dins el Servei Jurídic Administratiu d’Ordenació, denominada Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), és l’encarregada d’atendre totes les consultes telefòniques i, si escau, derivar-les al servei corresponent.

El servei disposa actualment de quatre persones —un coordinador i tres auxiliars administratius— que atenen les trucades rebudes en la nova línia de telèfon habilitada exclusivament per a aquest fi, en el número 971 007 940, i està operativa de 9 a 14 hores, tots els dies laborables.

En tot aquest temps, el personal del servei d’atenció telefònica ha estat formant-se constantment per a millorar l’atenció al ciutadà, i hi ha hagut reunions constants per a posar-se al dia de totes les novetats legislatives i executives, amb l’objectiu d’ajudar i orientar correctament el ciutadà.

En paraules del conseller de Turisme, José Marcial Rodríguez, el departament ha pogut fer front a aquesta demanda ciutadana d’informació gràcies a «un model de gestió millorat, que ha inclòs la implementació d’aquest servei d’atenció telefònica i un reforç del departament que està permetent atendre totes aquestes consultes, que en els darrers mesos han estat molt nombroses, a causa de l’aprovació recent del Decret per part del Govern».

En aquest sentit, Rodríguez ha recordat que aquesta millora de la gestió és «la que ha possibilitat també millorar l’atenció ciutadana i donar un servei molt més eficaç com a institució pública», la qual cosa s’ha traduït en un impuls a tot el departament, que per primera vegada opera des d’una mateixa ubicació: el Centre Cultural la Misericòrdia de Palma.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.