PRESENTACIÓ DEL LLIBRE »SÓLLER EN EL PAISATGISME POÈTIC MALLORQUû
Dijous dia 19 de juliol, a les 20.30 h., tindrà lloc a la Capella de les Escolàpies la presentació del llibre »Sóller en el paisatgisme poètic mallorquí (De Pons i Gallarza a Rosselló-Pórcel)» del que és autor Francesc X. Vall Solaz.
CINEMA A LA FRESCA AL PORT DE SÓLLER
Dimecres dia 18, a partir de les 22 h. , tindrà lloc la segona sessió de cinema en català a la fresca, en aquesta ocasió al Port de Sóller, vora el mollet), on es projectarà la pel.lícula »Missió Impossible II».
EXPOSICIÓ DE GUILLEM DARDER A SA BOTIGUETA
Fins dia 31 de juliol es pot visitar Sa Botigueta l'exposició pictòrica de l'artista solleric Guillem Darder. L'horari de visita serà de 10 a 21 h. tots els dies de la setmana.
Què fer? On anar?
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).