Setmanari d'informació local - 139 anys

Què fer? On anar?

NOU CONCERT DEL FESTIVAL INTERNACIONAL DE DEIÀ
Segueix el XXIV Festival Internacional de Deià i ho fa amb un concert a dos pianos a càrrec del duo Oyagüez/Gallego, que oferiran obres de Bowles, Brahms, Bennett, Gershwin i Chabrier. Serà el proper divendres dia 16 d'agost a les 20.30 h. a Son Marroig.

EXPOSICIÓ COL.LECTIVA AL TALLER DE CA'N PERLUS
Des de divendres passat el Taller de Ca'n Perlus ofereix una exposició col.lectiva de diferents artistes de la talla de Joan Cobos, Marianne Dillmann, Elna Ernest... que es podrà visitar fins el 17 d'agost.

BINIARAIX INICIA LES SEVES FESTES POPULARS
El llogaret de Biniaraix inicia aquest cap de setmana les seves festes populars, que es perllongaran fins dijous dia 15, festa de la Mare de Déu d'agost, amb un atractiu programa d'actes i esbarjo que segueix en la línia dels celebrats en anys anteriors i del qual trobareu més informació en aquestes mateixes planes.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.