Setmanari d'informació local - 139 anys

Els turistes es queixen del mal estat del passeig de Can Repic

L’oficina d’informació recull les demandes rebudes durant la temporada

Imatge del mal estat en què es troben les rajoles del passeig de Can Repic. | Paco Grancha

Els turistes es queixen del mal estat en què es troba el passeig de Can Repic, al Port de Sóller. Els afectats han manifestat que hi ha un gran nombre de rajoles trencades i que el clavegueram es troba en males condicions, culpa de les quals es fa complicat transitar amb comoditat pel passeig del Port.
Aquesta ha estat una de les incidències que els turistes o habitants del municipi han comunicat durant la temporada a l’oficina de turisme. Les queixes han estat manifestades a través de correus electrònics, cartes o de manera presencial a l’Ajuntament.
Per altra banda, l’Associació d’Autocaravanistes de Mallorca ha sol·licitat amb urgència la creació d’un pàrquing amb l’equipament necessari per aconseguir una òptima estança de les caravanes a la Vall.


També hi ha hagut queixes per la manca d’aparcaments per a diferents vehicles. Per una banda, s’ha demanat la instal·lació de grans aparcaments per poder abordar l’alta quantitat de cotxes que s’ajunten en temporada alta. I, per altra banda, s’ha sol·licitat la creació d’un pàrquing dedicat als vehicles elèctrics.
El servei dels taxis continua sent un problema sense resoldre. Molts d’afectats han manifestat el seu mal estar durant la temporada per la manca de taxis a Sóller i pel mal servei i tracte que reben des de la centraleta de taxis.
A més, l’oficina de turisme ha recollit moltes altres queixes com la manca de vàters públics; la falta d’un lloc on els turistes puguin deixar les seves maletes mentre passen el dia a Sóller; la manca d’una ruta cultural oferida per l’Ajuntament; la poca informació que hi ha sobre els tancaments de les carreteres provocats pels ral·lis; la tardana programació d’activitats importants; i el mal estar dels vianants per culpa del fum de les cremes al municipi.


Des de Promoció Econòmica i Turisme, amb Sebastià Aguiló al capdavant, es començaran a estudiar les queixes una per una a partir de la pròxima setmana, amb l’objectiu d’intentar resoldre totes aquestes incidències de cara a la pròxima temporada.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.